Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Δήμος Χαλανδρίου - Δήλωση ανεξαρτητοποίησης Ε.Καυκάλα

www.Marousiotiko.gr
Χαλάνδρι 15 – 1 – 2014

Κυρία Πρόεδρε,

Στις περασμένες δημοτικές εκλογές αρκετοί φίλοι και συνδημότες με εμπιστεύτηκαν
και με εξέλεξαν δημοτική σύμβουλο, μια από τις νεαρότερες δημοτικές συμβούλους
σε όλη την Ελλάδα. Ξεκίνησα τη θητεία μου με όρεξη και όνειρα για την προσφορά
μου στην πόλη μου και στους ανθρώπους της. Όμως, προοδευτικά διαπίστωνα
ότι αυτή η όρεξη και αυτά τα όνειρα χτυπούσαν σε κλειστές πόρτες. Η διοίκηση
του δήμου και ο δήμαρχος δεν έδειχναν ενδιαφέρον για τις προτάσεις που έκανα.
Επιπλέον η δημοτική παράταξη από σχετικά νωρίς έπαψε να λειτουργεί συλλογικά,
καθώς ήταν φανερό ότι η διοίκηση μας ήθελε μόνο να ψηφίζουμε τις επιλογές της
χωρίς διάλογο και χωρίς να μετράει η άποψη που είχαμε για τα θέματα της πόλης.
Κάτι τέτοιο θα μπορούσε σε ένα βαθμό να το δεχτώ, εφόσον η διοίκηση και ο
δήμαρχος είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στα γεγονότα που συμβαίνουν στο Χαλάνδρι.
Όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Η αντιμετώπιση των ζητημάτων του δήμου γίνεται με
μια λογική ρουτίνας και όπως μας βγάλει η μέρα. Πολλές φορές σε συζητήσεις είπα
την γνώμη μου ότι απουσιάζει κάποιο γενικό σχέδιο που να εκφράζει ένα όραμα για
το Χαλάνδρι. Η διοίκηση φαίνεται ότι έχει παραχωρήσει το ρόλο της στις υπηρεσίες
του δήμου, οι οποίες κάνουν μεν τη δουλειά τους, αλλά φυσικά δεν είναι σε θέση –
και δεν πρέπει – να κάνουν τις πολιτικές επιλογές που θα επηρεάσουν την πορεία
της πόλης μας.

Για τους παραπάνω λόγους δηλώνω την ανεξαρτητοποίησή μου από την
παράταξη «Χαλάνδρι σε Δράση – Γιώργος Κουράσης». Ταυτόχρονα δηλώνω ότι
παραμένω στο πλευρό των φίλων και συμπολιτών μου που με την ψήφο τους μου
ζήτησαν να συνεχίσω την προσπάθεια για ένα Χαλάνδρι φρέσκο και φιλικό στη νέα
γενιά.

Με τιμή

Ελένη Ν. Καυκάλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου