Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Χαλάνδρι - Συνεχίζονται ... οι ανεξαρτητοποιήσεις στην παράταξη Κουράση... Θα σταματήσει κάπου ;;;



ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

(Δια της κας Προέδρου
Με την παράκληση να αναγνωσθεί στο δημοτικό συμβούλιο)



Κυρία Πρόεδρε του δημοτικού συμβουλίου, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

σας υποβάλλω την παραίτησή μου ως δημοτική σύμβουλος του συνδυασμού του κου δημάρχου Γεωργίου Κουράση ‘Χαλάνδρι σε δράση’ και σας δηλώνω ότι από σήμερα θα ασκώ τα καθήκοντά μου ως ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος.
Οι λόγοι που με οδήγησαν στην πράξη αυτή είναι πολλοί, όμως θα παραθέσω τους σοβαρότερους εξ’ αυτών:
Ολόκληρη σχεδόν την τετραετία ουδέποτε ρωτήθηκα για να χρησιμοποιηθώ σε κάποιο τομέα των αρμοδιοτήτων του δήμου, ενώ όλοι γνώριζαν και κυρίως ο δήμαρχος, ότι είχα τις γνώσεις, την καλή θέληση, τον ενθουσιασμό και την ανιδιοτέλεια να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε οποιοδήποτε τομέα και εάν μου εζητείτο. Δυστυχώς όμως δεν μου δόθηκε ποτέ η παραμικρή ευκαιρία για τίποτα.
Ο δήμαρχος γνώριζε πολύ καλά στο παρελθόν ότι είχα ασχοληθεί με ιδιαίτερη αγάπη και ενδιαφέρον για τα θέματα της παιδείας και ειδικότερα με
αυτά των παιδικών σταθμών, αφού ως ψυχολόγος-παιδοψυχολόγος, μπορούσα να προσφέρω αρκετά στον τομέα αυτόν.
Πολλές φορές είχα εκφράσει τόσο στον δήμαρχο, όσο και σε άλλους συναδέλφους, τη διάθεσή μου και την επιθυμία μου να προσφέρω τη βοήθειά μου, όμως πάντα εισέπραττα μόνο υποσχέσεις. Αν και τα τελευταία χρόνια έγιναν αλλαγές προσώπων σε πολλούς τομείς, παρ’ όλα αυτά δεν ρωτήθηκα έστω και τυπικά αν κάπου θα μπορούσα να φανώ χρήσιμη.
Όταν κάποιος επιλέγεται από τον δήμαρχο ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος και ύστερα εκλέγεται από τους δημότες του δήμου όπου ανήκει, θεωρώ νόμιμο και σωστό ότι θα πρέπει να ασχοληθεί με τα κοινά ανταποκρινόμενος στις προσδοκίες των δημοτών που τον ψήφισαν.
Είναι κρίμα και άδικο, μετά από τόσο αγώνα να μη σε εμπιστεύονται και να μη λαμβάνεσαι υπ’ όψιν.
Κυρία Πρόεδρε, την πόλη μου την αγαπώ και με απασχολούν τα προβλήματά της πολύ, δεν ανέχομαι όμως άλλο να μένω άπραγη. Γι αυτό λοιπόν, παραιτούμαι από τον συνδυασμό αυτόν, θα δράσω πια ως ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος και θα προσπαθήσω να ασχοληθώ με κάποια ζητήματα που πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω, να πράξω αναλόγως ή να εκφράσω την άποψή μου.
Η παραίτησή μου, πέραν τούτου είναι συμβολική, αφού όπως προανέφερα, δεν αξιοποιήθηκα πουθενά. Είναι μια πράξη που εκφράζει την αγανάκτησή μου, αλλά και την ελπίδα ότι στο μέλλον ο εκάστοτε δήμαρχος, θα αξιοποιεί τους συμβούλους του, εκλεγμένους και μη, ανάλογα με τα προσόντα τους και τις ικανότητες τους, ώστε να καταθέτουν το έργο τους για το κοινό καλό.
Ευχαριστώ, όλους τους συμπολίτες μου που με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους, τον δήμαρχο για την αρχική του στήριξη στο πρόσωπό μου, που όμως δεν είχε συνέχεια. Υπόσχομαι λοιπόν, ότι θα εξακολουθώ να ασχολούμαι με τον ίδιο ζήλο, με μοναδικό σκοπό, το συμφέρον και το καλό των πολιτών του δήμου μας.


Χαλάνδρι, 26 Φεβρουαρίου 2014
Χρυσούλα-Σίσσυ Δαμίγου
Δημοτική σύμβουλος Χαλανδρίου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου