Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Δήμος Χαλανδρίου - ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΡΙΒΑ ΚΩΝ/ΝΟΥ


Χαλάνδρι 15/1/2014

                                                    Κυρία Πρόεδρε,

www.Marousiotiko.gr
 
Σήμερα και με αυτή την επιστολή δηλώνω την ανεξαρτητοποίησή μου από την
παράταξη «Χαλάνδρι σε Δράση – Γιώργος Κουράσης».
Η απόφασή μου αυτή ήταν δύσκολη, γιατί με την παράταξη και πολλά από τα
μέλη της με συνδέουν κοινοί αγώνες και αντίληψη για τα αυτοδιοικητικά θέματα.
Όμως, δεν μπορούσα να παραβλέψω το γεγονός ότι μια πορεία που ξεκινήσαμε
όλη μαζί είχε αρχίσει εδώ κι αρκετό διάστημα να φεύγει από τους κοινούς στόχους.
Περίμενα για μεγάλο χρονικό διάστημα τη διόρθωση της πορείας, αλλά αυτή δεν
Έχοντας εκλεγεί για πρώτη φορά δημοτικός σύμβουλος θεωρούσα ότι σκοπός μου
είναι να μεταφέρω τα προβλήματα των συμπολιτών μας στη διοίκηση του δήμου
και όλοι μαζί να βρίσκουμε τις καλύτερες λύσεις. Αντί γι’ αυτό είδα ότι η διοίκηση
και ο δήμαρχος σε πολλές περιπτώσεις αγνοούσε την άποψη των δημοτών και
δεν ήθελε να ακούσει άλλες προτάσεις από εκείνες που η ίδια είχε αποφασίσει.
Ορισμένες φορές προσπάθησα να ακουστώ μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, με
επιμονή που συχνά λόγω της απειρίας μου παρεξηγούνταν. Σας διαβεβαιώνω ότι
μοναδικός μου σκοπός ήταν να περάσω την άποψη των συμπολιτών μας, ώστε αυτή
να ακουστεί και να ληφθεί υπόψη.
Σε μια σειρά από σοβαρά ζητήματα για τη λειτουργία του Δήμου δεν υπήρξε
η απαιτούμενη ενημέρωση, παρά μόνο η απαίτηση να ψηφίσω θετικά.
Όταν εξέφραζα λογικές αμφιβολίες για την ορθότητα των προτάσεων συχνά
αντιμετώπισα την κατηγορία ότι δυσκολεύω το έργο της διοίκησης. Όμως, όπως
αντιλαμβάνομαι εγώ τον ρόλο του αιρετού δημοτικού συμβούλου είναι να ψηφίζει
ένα θέμα αφού είναι σίγουρος ότι πρόκειται για το καλό του δήμου.
Δεν θέλω να εγκαταλείψω τα πιστεύω μου για ένα καλύτερο Χαλάνδρι και έναν
παραγωγικό Δήμο Χαλανδρίου. Θεωρώ ότι αυτή είναι η πραγματική εντολή που μου
έδωσαν οι συμπολίτες μου και αυτή την εντολή σκοπεύω να τιμήσω και τώρα και
στο μέλλον.


Με τιμή
Κωνσταντίνος Δρίβας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου