Δόθηκε σήμερα στο Δήμο Αμαρουσίου από την ΚΕΔ το οριστικό παραχωρητήριο του δημόσιου ακινήτου, εμβαδού 7.800 τ.μ., που βρίσκεται στην περιοχή της Αγίας Φιλοθέης, στο οποίο θα ανεγερθεί το νέο σχολικό συγκρότημα στο οποίο θα στεγαστούν το 8ο Γυμνάσιο και το 9ο Λύκειο Αμαρουσίου.
Η παραχώρηση αυτή είναι το θετικό αποτέλεσμα της διεκδίκησης από το Δημόσιο της
συγκεκριμένης έκτασης από το Δήμαρχο Αμαρουσίου Γιώργο Πατούλη.
Διεκδίκηση που είχε ως στόχο την ικανοποίηση ενός πολύχρονου αιτήματος των κατοίκων της περιοχής, που αφορούσε την κατασκευή και λειτουργία ενός σύγχρονου και ασφαλούς σχολικού συγκροτήματος που θα καλύπτει τις ανάγκες εκπαίδευσης των μαθητών της συγκεκριμένης γειτονιάς.
Με την παραχώρηση στο Δήμο του οικοπέδου, πλέον ανοίγει ο δρόμος ώστε να ξεκινήσουν στο επόμενο διάστημα οι διαδικασίες κατασκευής του νέου σχολικού συγκροτήματος, αφού ήδη έχουν γίνει από πλευράς Δημάρχου Αμαρουσίου οι απαραίτητες ενέργειες προς την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας.
Με αφορμή τη θετική αυτή εξέλιξη, ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ. Πατούλης έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα για το Μαρούσι και ιδιαίτερα για την περιοχή της Αγίας Φιλοθέης. Δικαιώνονται οι προσπάθειες που ως Δήμαρχος ξεκίνησα από το 2007, με τη συμπαράσταση των κατοίκων και των μαθητών της περιοχής, προκειμένου να εξασφαλίσουμε τον κατάλληλο χώρο, στον οποίο θα κατασκευαστεί ένα σύγχρονο και ασφαλές σχολικό συγκρότημα. Σήμερα έγινε το πιο αποφασιστικό βήμα, που μας φέρνει ακόμη πιο κοντά στον τελικό μας στόχο. Πλέον όλοι μαζί συνεχίζουμε την προσπάθεια , αυτή τη φορά για να επισπεύσουμε τις διαδικασίες κατασκευής του σχολείου στο οικόπεδο που πετύχαμε να μας παραχωρηθεί. Η εξέλιξη αυτή εκθέτει τις προηγούμενες Διοικήσεις του Δήμου μας, που είχαν αναγκάσει όλα τα προηγούμενα χρόνια τα παιδιά της συγκεκριμένης γειτονιάς να μαθαίνουν γράμματα σε ένα παράνομο και επικίνδυνο κτίριο, που μόνο σχολείο δεν ήταν. Ενώ παράλληλα αναδεικνύει τη συνέπεια και υπευθυνότητα της σημερινής Διοίκησης του Δήμου Αμαρουσίου, που αποδεικνύει στην πράξη ότι γνωρίζει να διεκδικεί με αποτελεσματικότητα προς όφελος της πόλης και των κατοίκων. Που αποδεικνύει ότι ξέρει να κάνει τις δεσμεύσεις της πράξη.

Μολονότι είναι πραγματικά αξιόλογο να χτίζεται ένα καινούργιο σχολείο, την εποχή που η Παιδεία της χώρας μας συρρικνώνεται και βάλλεται από το ίδιο το κράτος, δεν μπορεί παρά να αναρωτηθεί κανείς γιατί τα προβλήματα των ήδη υπαρχόντων σχολείων χρονίζουν, όταν για την αντιμετώπισή τους απαιτούνται πολύ λιγότερο χρήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαράδειγμα Α) Ένας γονιός δημοτικού σχολείου του Αμαρουσίου δωρίζει στο σχολείο ένα πλήρες σύστημα σύγχρονων φωτιστικών σωμάτων, ασφαλέστερα για την όραση και ασφάλεια των παιδιών για δύο τάξεις του σχολείου, με πρόθεση να δωρίσει και άλλα στις υπόλοιπες. Η τεχνική υπηρεσία του Δήμου παρά τις επανειλλημμένες αιτήσεις του σχολείου και τον γονέων από τον Σεπτέμβριο κωλυσιεργεί με την αιτιολογία ότι δεν έχει ηλεκτρολόγο διαθέσιμο. Μετά από χίλια παρακάλια στέλνει συνεργείο τον Απρίλιο(!). Ο Δήμος λοιπόν, παραπονιέται ότι το Κράτος δεν τον υποστηρίζει οικονομικά, αλλά όταν ο ιδιώτης προσφέρει και απαιτείται από τον Δήμο να διαθέσει έναν τεχνίτη, γίνεται "κράτος" και κωφεύει.
Παράδειγμα Β) Στο ίδιο σχολείο, η παιδική χαρά έχει μεταμορφωθεί σε έναν αμμώδη σκουπιδότοπο (λόγω απουσίας προσωπικού καθαριότητας) και τα παιδιά παίζουν μέσα σε σκουπίδια, περιττώματα γατών και μεταφέρουν την άμμο και τη βρωμιά μέσα στο σχολείο. Γίνονται επανελλημένα αιτήματα στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου για τοποθέτηση ελαστικών δαπέδων, που προεκλογικά τοποθετήθηκαν σε όλες τις παιδικές χαρές του Αμαρουσίου. Η απάντηση ίδια: Δεν έχουμε χρήματα.
Εϊναι πράγματι πολύ ωραίο λοιπόν να χτίζονται καινούργια σχολεία για τα παιδιά, ακόμα κι αν δεν είναι δικά μας. Δεν είναι όμως καιρός ο Δήμος να πάψει να χρησιμοποεί την έλλειψη πόρων ως μόνιμο επιχείρημα όταν διακυβεύεται η υγεία των παιδιών μας στα υφιστάμενα σχολεία, ή ακόμα όταν πληρώνουμε εμείς οι γονείς την βελτίωση των σχολείων μας και αντιμετωπίζουμε το τέρας της γραφειοκρατίας?
Συγνώμη αν κούρασα τους αναγνώστες σας, νομίζω όμως ότι άξιζε η αναφορά και η αντιπαραβολή των περιπτώσεων αυτών.
Γ.Δ. (γονιός)