Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Μαρία Γώγου: «Ο άνθρωπος και οι ανάγκες του στο επίκεντρο της πολιτικής μας»






Είναι γιατρός και εργάζεται στην «καρδιά» του Αμαρουσίου, ενώ τα τελευταία 10 χρόνια βρίσκεται στα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου Λυκόβρυσης – Πεύκης. 
Ως εκ τούτου, η Μαρία Γώγου συνδυάζει τη γνώση της καθημερινότητας στο Μαρούσι, με την αυτοδιοικητική εμπειρία. Αμφότερα πολύτιμα εργαλεία, τα οποία την οδήγησαν στην απόφαση να είναι υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό «Μαρούσι – Νέα Εποχή» του Θεόδωρου Αμπατζόγλου
και στη συνέντευξή της στην ΑΜΑΡΥΣΙΑ μας δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.



Κυρία Γώγου, σε αυτές τις δημοτικές εκλογές «μετακομίζετε» πολιτικά από τον Δήμο Λυκόβρυσης Πεύκης στον οποίο κατοικείτε, στο Μαρούσι όπου εργάζεστε. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση να ασχοληθείτε ενεργά με τον δήμο Αμαρουσίου και γιατί με τον συνδυασμό «Νέα Εποχή» του Θεόδωρου Αμπατζόγλου;





Το Μαρούσι είναι ο χώρος στον οποίον ζω και δραστηριοποιούμαι από παιδί. Η κατοικία μου είναι στα σύνορα του Αμαρουσίου και όλη μου η επαγγελματική και κοινωνική δραστηριότητα είναι στο Μαρούσι!

Στο Μαρούσι εργάζομαι, ψωνίζω, διασκεδάζω, έχω τους φίλους μου και τις κοινωνικές μου δραστηριότητες. Επομένως, είναι ο κατ’ εξοχήν χώρος που περνώ τις περισσότερες ενεργές ώρες της ημέρας μου. 
Εκτιμώ την προσωπικότητα του Θεόδωρου Αμπατζόγλου, την καθαρότητα του προσώπου του και τη διαφάνεια σε όλους τους εργασιακούς χώρους που έχει θητεύσει. 
Είναι ένας καταξιωμένος επαγγελματικά άνθρωπος και επιστήμονας και είναι ό,τι ακριβώς χρειάζεται η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Γι’ αυτό και συντάσσομαι μαζί του στον αγώνα για την πραγματοποίηση του οράματός του για το νέο Μαρούσι.



 Θεωρώ ότι είναι ο καταλληλότερος υποψήφιος δήμαρχος για να δώσει στον δήμο μας νέο όραμα, νέα πνοή και νέα πορεία. Στο πρόσωπό του συγκεντρώνει πολλά από τα προτερήματα που είναι αναγκαία για να είναι κάποιος υποψήφιος δήμαρχος και ο Δήμος έχει μόνο να κερδίσει από αυτόν.



Είστε ιατρός καρδιολόγος και εργάζεστε στην «καρδιά» του Αμαρουσίου, η οποία ομολογουμένως έχει περάσει από πολλές «επεμβάσεις» τα προηγούμενα χρόνια, ωστόσο εξακολουθεί να εμφανίζει… «αρρυθμίες». Τι χρειάζεται κατά την άποψή σας, ώστε να επανέλθει σε κανονικούς «σφυγμούς»;



Το Μαρούσι είναι ένας κομβικός δήμος στον βορειοανατολικό τομέα της Αττικής με πολλές εμπορικές δραστηριότητες, αθλητικές και κοινωνικές δομές, που την τελευταία 20ετία αναπτύχθηκε πολύ και ραγδαία, χωρίς ταυτόχρονα, όμως, να δημιουργηθούν οάσεις εκτόνωσης της πίεσης που προέκυψε. Η ανάπτυξη αυτή, ωστόσο, δεν διαχύθηκε στο σύνολο των δημοτών ως όφειλε, με αποτέλεσμα οι δημότες του Αμαρουσίου να κερδίσουν ελάχιστα σε σχέση με την επιβάρυνση και την πίεση που δέχτηκαν. Η λύση είναι να βάλουμε τον άνθρωπο και τις ανάγκες του στο επίκεντρο της πολιτικής μας. Γι’ αυτό και έμβλημα της παράταξής μας είναι «Πρωταγωνιστής ο Πολίτης». Οι ανάγκες των παιδιών, της νεολαίας, των εργαζομένων, των αυτοαπασχολούμενων, των γυναικών, των ηλικιωμένων και των ατόμων με ειδικές δεξιότητες, θα αποτελούν γνώμονα και προτεραιότητα για τη λήψη των αποφάσεων στο Δημοτικό Συμβούλιο. Είναι σαφής λοιπόν η πρόθεσή μου για το ποιους θα στηρίζω και για ποιους θα αγωνίζομαι.

Ποια είναι η άποψή σας για το έργο που αφήνει μετά από 3 συνεχείς θητείες η διοίκηση του Γιώργου Πατούλη; Τι απαιτείται κατά τη γνώμη σας στο Μαρούσι για να προχωρήσει στη «Νέα Εποχή», όπως ονομάζεται και ο συνδυασμός στον οποίο μετέχετε;

Σέβομαι την προσφορά και το έργο των προηγούμενων δημοτικών Αρχών. Είμαι θιασώτης του «χτίζουμε πάνω στο υπάρχον και το βελτιώνουμε», καθώς πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης σε όλους τους τομείς δραστηριότητας του δήμου, ενεργοποιώντας όλες τις δυνατότητες και δυνάμεις του. Προτεραιότητά μου είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων δίνοντας έμφαση στον τομέα της κοινωνικής πολιτικής. Ο δήμος αρωγός στον πολίτη με επίταση στην αποτελεσματικότητα των δράσεων του, μέσω μετρήσιμων στόχων. Ο δημότης από τις αποφάσεις και τις ενέργειες του δήμου πρέπει να ωφελείται στην πράξη. Επιδιώκω την κατοχύρωση της προτεραιότητας του δημότη μας στην παροχή υπηρεσιών από τους φορείς κοινωνικής πολιτικής που εδρεύουν στον δήμο μας. Σύνδεση των δομών αυτών μεταξύ τους, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών. Αναβάθμιση και επέκταση του πρασίνου της πόλης ως παράγοντα υγείας και ευεξίας. Εντατικοποίηση της καθαριότητας στο δήμο και κίνητρα για την ανάπτυξη της ανακύκλωσης. Υλοποίηση και επέκταση των προγραμμάτων αγωγής υγείας σε όλα τα σχολεία του Αμαρουσίου. Αναβάθμιση των αθλητικών εγκαταστάσεων και ενεργοποίηση των νέων στον αθλητισμό. Βελτίωση της λειτουργίας του κέντρου πόλης με κυκλοφοριακές παρεμβάσεις, τόνωση της εμπορικής δραστηριότητας αυτού και διευκόλυνση της προσβασιμότητας των πεζών.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί να προσφέρει λύσεις στα προβλήματα των δημοτών γιατί είναι αυτή που έχει την αμεσότητα με τον πολίτη – δημότη, που γνωρίζει τον γείτονα με το οποιοδήποτε πρόβλημα, τον πρώην εργαζόμενο και νυν άνεργο, τον φοιτητή που επιδιώκει την εύρεση νέου εργασιακού περιβάλλοντος, τον ηλικιωμένο που επιθυμεί τη  συντροφιά, τη μητέρα που ανέθρεψε τα παιδιά και τώρα είναι μόνη, αλλά και τα άτομα με ειδικές ανάγκες, που αναζητούν προσβασιμότητα σε όλο το φάσμα της κοινωνίας. Επομένως μια Τοπική Αυτοδιοίκηση με κοινωνικό πρόσωπο που αναδεικνύει νέες αξίες και με πρωταγωνιστή τον πολίτη, είναι αυτό που έχει πραγματικά ανάγκη ο σύγχρονος δημότης.

Η αυτοδιοικητική εμπειρία σας είναι δεδομένη, καθώς την πενταετία που ολοκληρώνεται τώρα είστε επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στον γειτονικό δήμο. Επομένως η άποψή σας ως προς την απλή αναλογική έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Είναι έτοιμη η Τοπική Αυτοδιοίκηση να λειτουργήσει σε αυτό το νέο περιβάλλον;



Ο νέος αυτοδιοικητικός νόμος «Κλεισθένης» αποτελεί για την Τοπική Αυτοδιοίκηση μια πραγματικότητα. Η απλή αναλογική, ως εκλογικό σύστημα, μπορεί να ακούγεται δημοκρατική και δίκαιη, από την άποψη της εκπροσώπησης των δημοτικών παρατάξεων στο δημοτικό συμβούλιο, όμως απαιτεί την ύπαρξη κατάλληλης κουλτούρας από τους δημοτικούς συμβούλους για την αποτελεσματική λειτουργία στη λήψη των αποφάσεων. Γιατί έλλειψη της ωριμότητας αυτών εγκυμονεί τον κίνδυνο δυσλειτουργίας του δήμου ενώ συνεπάγεται συνεργασίες που ενδεχομένως αποβλέπουν στο ατομικό τους συμφέρον, με αμφισβητήσιμα για τον δήμο αποτελέσματα. Γι’ αυτόν τον λόγο χρειάζονται άνθρωποι που να έχουν διοικητική και επαγγελματική εμπειρία, ήθος· άνθρωποι που να μπορούν να δημιουργούν συναινέσεις, άνθρωποι που να μπορούν να συνεργάζονται με ανιδιοτέλεια και με τους άλλους χώρους, για να δώσουν λύσεις, καθώς στόχος οφείλει να είναι το βέλτιστο αποτέλεσμα για τους δημότες. Είναι επομένως απαραίτητη η στήριξη του συνδυασμού της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ που επίκεντρο έχει τον πολίτη και τις ανάγκες του.

Ποιο είναι το προσωπικό στίγμα σας για την επόμενη μέρα στον δήμο Αμαρουσίου;




Δραστηριοποιούμαι εδώ και πολλά χρόνια στον δήμο Αμαρουσίου, εργαζόμενη ως ιατρός καρδιολόγος στο Κέντρο Υγείας (πρώην ΙΚΑ) Αμαρουσίου, ένα επάγγελμα που είναι λειτούργημα προσφοράς προς τους συνανθρώπους μου. Μέσα από αυτή τη συνεχή προσφορά μου στον άνθρωπο, θεώρησα αναγκαία την επέκταση αυτής της προσφοράς σε όλους τους συνανθρώπους μου, διεκδικώντας την εκλογή μου ως δημοτικού συμβούλου με τον συνδυασμό «Νέα Εποχή».

Η συμμετοχή μου αυτή δεν είναι μια ευκαιριακή σκέψη για προσωπική προβολή, αλλά μια ενσυνείδητη επιλογή, γιατί έρχεται ύστερα από μια πολυετή καταξίωσή μου ως ιατρού επιστήμονα και έχοντας ήδη επαγγελματική και κοινωνική αναγνώριση. Αλλά και γιατί μπορώ να προσφέρω με βάση τη δεκαετή εμπειρία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, ως εκλεγμένη δημοτική σύμβουλος και επικεφαλής παράταξης μείζονος μειοψηφίας. Μια αυτοδιοίκηση που χαρακτηρίζεται αναμφισβήτητα από ήθος, αξιοπρέπεια, εργατικότητα και συνεργασία. Έτσι οι γνώσεις μου και η εμπειρία μου στον τομέα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, μου δίνουν τη δυνατότητα να μπορώ να επιλύσω αποτελεσματικά τα οποία προβλήματα παρουσιάζονται.

Επιπροσθέτως, πιστεύω σε μια ανεξάρτητη Τοπική Αυτοδιοίκηση, που βασικός της στόχος θα είναι η εξυπηρέτηση του δημότη σε ένα ψηφιοποιημένο, αλλά και ανθρώπινο δήμο, χωρίς ταλαιπωρίες. Αγωνίζομαι για έναν δήμο στον οποίο ο πολίτης θα αντιλαμβάνεται ότι τα χρήματα που πληρώνει για τα δημοτικά τέλη και τους φόρους, θα ανταποδίδονται σε αυτόν στο ακέραιο. Αγωνίζομαι για έναν δήμο με κοινωνικό πρόσωπο. Αγωνίζομαι για μια διοίκηση ευαισθητοποιημένη, ενεργή και δίκαιη. 
Πιστεύω στις δυνατότητές μου, στις γνώσεις μου και την εμπειρία μου, ώστε να ανταποκριθώ στο ακέραιο στις απαιτήσεις των συμπολιτών μου, χωρίς διαχωριστικές γραμμές. 
Η συναίνεση, το μέτρο, η διαφάνεια και ο απολογισμός του έργου θα είναι προτεραιότητά μου. Καμιά διαφορετική «κομματική» ταυτότητα δεν είναι ικανή να δημιουργήσει ένα άγονο για την πρόοδο του δήμου κλίμα.

Το να υπηρετήσω τους συνδημότες μου από μια εκλεγμένη θεσμική θέση στον Δήμο Αμαρουσίου αποτελεί για μένα πρόκληση. 
Σε μια κρίσιμη περίοδο για τη χώρα μου και συνεπώς για τον δήμο μου, η άσκηση κριτικής εκ του ασφαλούς δεν αποτελεί μέρος του χαρακτήρα μου. 
Πιστεύω στη διαδικασία της συλλογικότητας και της ενεργού συμμετοχής του Πολίτη στα κοινά, που αποτελεί βασική αρχή της Δημοκρατίας. 
Θέτω λοιπόν τον εαυτό μου στην κρίση των συνδημοτών μου στο Μαρούσι και θα θεωρήσω μεγάλη μου τιμή την επιλογή των Μαρουσιωτών για να αγωνιστώ ως δημοτική σύμβουλος με τον νέο δήμαρχο της πόλης μας Θ. Αμπατζόγλου ώστε να φέρουμε παντού μια «Νέα Εποχή» με κέντρο το δημότη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου