Τα πάνω κάτω στο κέντρο της πόλης θα φέρει η κατασκευή της Γραμμής 4 του μετρό, στην οποία σχεδιάζεται ακόμη και σταθμός στην πλατεία Κολωνακίου!
Εδώ και μερικούς μήνες στην Αττικό Μετρό, μελετούν το τμήμα της γραμμής 4 του μετρό από το Γαλάτσι ως τον Ευαγγελισμό που θεωρείται το πιο ώριμο και προβλέπεται να προκηρυχθεί μέχρι το τέλος του 2012. Έχουν εξεταστεί όλα τα πιθανά σενάρια και με βάση την προμελέτη, η χωροθέτηση του σταθμού στο κέντρο θα είναι η πολυσύχναστη πλατεία Κολωνακίου.
Πρόκειται για το τμήμα της πιο φιλόδοξης επέκτασης του μετρό από το Άλσος Βεϊκου έως το Μαρούσι, 29 σταθμών συνολικά, το οποίο η Αττικό Μετρό για λόγους πολυπλοκότητας στο τεχνικό σκέλος και αδυναμιών χρηματοδότησης θα σπάσει σε έξι κομμάτια. Οι νέες επεκτάσεις συνολικού μήκους 33 χλμ έχουν κοστολογηθεί στα 3,5 δισ. ευρώ και θα αλλάξουν όλο το συγκοινωνιακό χάρτη στην Αθήνα ανακουφίζοντας τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αττικής.
Θα εξυπηρετεί 500.000 επιβάτες
Έχει υπολογιστεί ότι η νέα γραμμή (όποτε φυσικά μπει σε τροχιά υλοποίησης) θα εξυπηρετεί καθημερινά 500.000 επιβάτες και πολύ σημαντικές εγκαταστάσεις όπως τα δικαστήρια, τα νοσοκομεία (Ευαγγελισμός, Λαϊκό, Παίδων) το Πανεπιστήμιο, το Πολυτεχνείο κ.α
Το κόστος του έργου από Γαλάτσι-Ευαγγελισμός έχει εκτιμηθεί στο 1 δισ. ευρώ και θα γίνει με την χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.
Η ΕΤΕπ θα καλύψει το 50%, θα πρέπει όμως να εξευρεθούν πόροι για το υπόλοιπο τμήμα που επί του παρόντος αναζητούνται.
Στόχος της Αττικό Μετρό είναι η ωρίμανση όλων των μελλοντικών έργων μετρό, προκειμένου να περιοριστεί η όχληση για τους πολίτες και τα έργα να κατασκευάζονται αφού ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις και οι αρχαιολογικές ανασκαφές, που αποτελούν και τις βασικές αιτίες των χρόνιων καθυστερήσεων του μετρό που φτάνουν τα δέκα χρόνια, παρόλο που η χρηματοδοτική περίοδος είναι τα έξι.
Ο σχεδιασμός της Γραμμής 4
Με βάση τον σχεδιασμό από τον Ευαγγελισμό, η γραμμή 4 θα συνεχίζει προς Καισαριανή, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδί, Κατεχάκη και θα φτάνει έως το Φάρο Ψυχικού και από εκεί στο Μαρούσι περνώντας από Φιλοθέη, Σίδερα, Ολυμπιακό Στάδιο, ΟΤΕ. Πρόκειται για έργα που προβλέπεται να ωριμάσουν για να προκηρυχθούν με αισιόδοξες προβλέψεις την περίοδο 2013 –2014.
Η γραμμή 4 έχει εμπλουτιστεί και με καινούργια τμήματα προς Λυκόβρυση (ως επέκταση από το Μαρούσι) και Περισσό (ως επέκταση από το Άλσος Βεϊκου), έργα όμως που εκτιμάται ότι θα μπορέσουν να τρέξουν πολύ αργότερα.
Επιπλέον, σχεδιάζεται επέκταση από τον Ευαγγελισμό προς Παγκράτι και Βύρωνα με στόχο να φτάσει το μετρό ως την Ηλιούπολη.
πηγή http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=108537
Εδώ και μερικούς μήνες στην Αττικό Μετρό, μελετούν το τμήμα της γραμμής 4 του μετρό από το Γαλάτσι ως τον Ευαγγελισμό που θεωρείται το πιο ώριμο και προβλέπεται να προκηρυχθεί μέχρι το τέλος του 2012. Έχουν εξεταστεί όλα τα πιθανά σενάρια και με βάση την προμελέτη, η χωροθέτηση του σταθμού στο κέντρο θα είναι η πολυσύχναστη πλατεία Κολωνακίου.
Πρόκειται για το τμήμα της πιο φιλόδοξης επέκτασης του μετρό από το Άλσος Βεϊκου έως το Μαρούσι, 29 σταθμών συνολικά, το οποίο η Αττικό Μετρό για λόγους πολυπλοκότητας στο τεχνικό σκέλος και αδυναμιών χρηματοδότησης θα σπάσει σε έξι κομμάτια. Οι νέες επεκτάσεις συνολικού μήκους 33 χλμ έχουν κοστολογηθεί στα 3,5 δισ. ευρώ και θα αλλάξουν όλο το συγκοινωνιακό χάρτη στην Αθήνα ανακουφίζοντας τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αττικής.
Θα εξυπηρετεί 500.000 επιβάτες
Έχει υπολογιστεί ότι η νέα γραμμή (όποτε φυσικά μπει σε τροχιά υλοποίησης) θα εξυπηρετεί καθημερινά 500.000 επιβάτες και πολύ σημαντικές εγκαταστάσεις όπως τα δικαστήρια, τα νοσοκομεία (Ευαγγελισμός, Λαϊκό, Παίδων) το Πανεπιστήμιο, το Πολυτεχνείο κ.α
Το κόστος του έργου από Γαλάτσι-Ευαγγελισμός έχει εκτιμηθεί στο 1 δισ. ευρώ και θα γίνει με την χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.
Η ΕΤΕπ θα καλύψει το 50%, θα πρέπει όμως να εξευρεθούν πόροι για το υπόλοιπο τμήμα που επί του παρόντος αναζητούνται.
Στόχος της Αττικό Μετρό είναι η ωρίμανση όλων των μελλοντικών έργων μετρό, προκειμένου να περιοριστεί η όχληση για τους πολίτες και τα έργα να κατασκευάζονται αφού ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις και οι αρχαιολογικές ανασκαφές, που αποτελούν και τις βασικές αιτίες των χρόνιων καθυστερήσεων του μετρό που φτάνουν τα δέκα χρόνια, παρόλο που η χρηματοδοτική περίοδος είναι τα έξι.
Ο σχεδιασμός της Γραμμής 4
Με βάση τον σχεδιασμό από τον Ευαγγελισμό, η γραμμή 4 θα συνεχίζει προς Καισαριανή, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδί, Κατεχάκη και θα φτάνει έως το Φάρο Ψυχικού και από εκεί στο Μαρούσι περνώντας από Φιλοθέη, Σίδερα, Ολυμπιακό Στάδιο, ΟΤΕ. Πρόκειται για έργα που προβλέπεται να ωριμάσουν για να προκηρυχθούν με αισιόδοξες προβλέψεις την περίοδο 2013 –2014.
Η γραμμή 4 έχει εμπλουτιστεί και με καινούργια τμήματα προς Λυκόβρυση (ως επέκταση από το Μαρούσι) και Περισσό (ως επέκταση από το Άλσος Βεϊκου), έργα όμως που εκτιμάται ότι θα μπορέσουν να τρέξουν πολύ αργότερα.
Επιπλέον, σχεδιάζεται επέκταση από τον Ευαγγελισμό προς Παγκράτι και Βύρωνα με στόχο να φτάσει το μετρό ως την Ηλιούπολη.
πηγή http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=108537
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου